Google Ads, Bing Ads & Baidu
Google Ads, Bing Ads & Baidu
Allt fler annonsörer upptäcker fördelarna i att annonsera med Google Ads, Bing Ads och Baidu. Vi håller en hög aktivitetsnivå när det gäller att ta fram nya kampanjer med annonser och sökord.
Allt fler annonsörer upptäcker fördelarna i att annonsera med Google Ads, Bing Ads och Baidu när fler företag börjar arbeta med sökordsannonsering innebär det en ökad konkurrens för viktiga sökord och att klickpriser stiger. Att annonsera i en sökmotor innebär pull- marknadsföring, vilket innebär att vi når personer som är intresserade av vårt erbjudande inom en nära förestående framtid. Det här gör målgruppen mer aktuell och sökordsannonsering fortsatt väldigt prisvärd ur ett konverteringshänseende.
För att vi ska lyckas med vår annonsering hos Google Ads och Bing Ads håller vi en hög aktivitetsnivå när det gäller att ta fram nya kampanjer med annonser och sökord.
Utifrån aktuell statistik arbetar vi regelbundet med optimering och olika kampanjstyrningar för att nå en ökad konvertering. På det här sättet lyckas vi väldigt bra med vår annonsering för Google Adsoch Bing Ads!
Allt fler annonsörer upptäcker fördelarna i att annonsera med Google Ads, Bing Ads och Baidu. Vi håller en hög aktivitetsnivå när det gäller att ta fram nya kampanjer med annonser och sökord.
Allt fler annonsörer upptäcker fördelarna i att annonsera med Google Ads, Bing Ads och Baidu när fler företag börjar arbeta med sökordsannonsering innebär det en ökad konkurrens för viktiga sökord och att klickpriser stiger. Att annonsera i en sökmotor innebär pull- marknadsföring, vilket innebär att vi når personer som är intresserade av vårt erbjudande inom en nära förestående framtid. Det här gör målgruppen mer aktuell och sökordsannonsering fortsatt väldigt prisvärd ur ett konverteringshänseende.
För att vi ska lyckas med vår annonsering hos Google Ads och Bing Ads håller vi en hög aktivitetsnivå när det gäller att ta fram nya kampanjer med annonser och sökord.
Utifrån aktuell statistik arbetar vi regelbundet med optimering och olika kampanjstyrningar för att nå en ökad konvertering. På det här sättet lyckas vi väldigt bra med vår annonsering för Google Adsoch Bing Ads!
Kontakta oss redan idag för en analys, offert med mer information om hur vi kan hjälpa er lyckas med Google AdWords och Bing Ads.
Under 2020 kommer det i Sverige att Googlas mer än 60 miljoner gånger per dag och vi googlar på produkter, tjänster, tips och människor. Då annonsering via Google och Bing sker via ett aktionsförfarande där du som annonsör betalar först när en person väljer att klicka på någon av dina annonser gör Google och Bing till dom digitala kanaler som kan leverera bäst ROI.
Som annonsör bestämmer du vilken dagsbudget som ska allokeras för köp av trafik och du bestämmer även vilket högsta pris du önskar betala för ett klick på någon av annonser.
Det i kombination med att mäta och optimera mot konvertering ( köp, intresseanmälan, nedladdning med mera) gör att det finns stora fördelar i att annonsera hos en sökmotor som Google och Bing.
Tar du hjälp av Landetmedia för er sökordsannonsering kommer vi att stödjer er i att regelbundet uppdatera med nya kampanjer, annonser och sökord och vi kommer löpande att se över optimering med kampanjstyrning och följa upp med regelbunden resultatuppföljning.
Att vi samarbetar med annonsörer i flera olika branscher är en stor fördel i att vi lär oss
och kan applicera framgångsrika upplägg från företag med andra målgrupper och som kan hjälpa oss att förbättra resultatet för ditt företag!
Kontakta oss redan idag för en analys, offert med mer information om hur vi kan hjälpa er lyckas med Google AdWords och Bing Ads.
Under 2020 kommer det i Sverige att Googlas mer än 60 miljoner gånger per dag och vi googlar på produkter, tjänster, tips och människor. Då annonsering via Google och Bing sker via ett aktionsförfarande där du som annonsör betalar först när en person väljer att klicka på någon av dina annonser gör Google och Bing till dom digitala kanaler som kan leverera bäst ROI.
Som annonsör bestämmer du vilken dagsbudget som ska allokeras för köp av trafik och du bestämmer även vilket högsta pris du önskar betala för ett klick på någon av annonser.
Det i kombination med att mäta och optimera mot konvertering ( köp, intresseanmälan, nedladdning med mera) gör att det finns stora fördelar i att annonsera hos en sökmotor som Google och Bing.
Tar du hjälp av Landetmedia för er sökordsannonsering kommer vi att stödjer er i att regelbundet uppdatera med nya kampanjer, annonser och sökord och vi kommer löpande att se över optimering med kampanjstyrning och följa upp med regelbunden resultatuppföljning.
Att vi samarbetar med annonsörer i flera olika branscher är en stor fördel i att vi lär oss
och kan applicera framgångsrika upplägg från företag med andra målgrupper och som kan hjälpa oss att förbättra resultatet för ditt företag!